Často kladené otázky

Potrebujete sa rýchlo dozvedieť, čo vás zaujíma? Prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky.

Otázky týkajúce sa žiadosti o pôžičku

Kto môže požiadať o rýchlu pôžičku?

O zaradenie do aukcie o rýchle pôžičky môže požiadať výhradne fyzická osoba spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu, staršia ako 18 rokov (vrátane), občan Slovenskej republiky s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky.

Ako môžem požiadať o pôžičku?

Ak ste naším novým klientom, je potrebné zaregistrovať sa na našej stránke vyplnením krátkeho formulára v časti žiadosť o pôžičku. Následne vám vytvoríme Užívateľský profil klienta, ktorý vás jednoducho navedie k dokončeniu žiadosti.

Pokiaľ ste náš opakovaný klient, žiadosť zašlete jednoducho a rýchlo priamo cez váš Užívateľský profil klienta, alebo stačí poslať SMS na číslo 0902 022 052 v tvare SUMA (medzera) DOBA SPLATNOSTI (medzera) RODNÉ ČÍSLO.

Potrebujem pri podaní žiadosti dokladovať príjem?

Na podanie žiadosti, ani na schválenie pôžičky nie je potrebné doložiť potvrdenie o príjme, ani žiadne ďalšie dokumenty.

Otázky týkajúce sa vyplatenia a vrátenia pôžičky

Kedy budem mať k dispozícii peniaze?

Ak si zvolíte spôsob vyplatenia BANKOVÝM PREVODOM, peniaze obdržíte v priebehu niekoľkých minút od podpísania Zmluvy o pôžičke. V prípade prevodu na účet inej banky, ako máme uvedené na našej stránke, peniaze obdržíte nasledujúci pracovný deň.

V prípade, že si pôžičku prajete vyplatiť POŠTOVÝM POUKAZOM, peniaze obdržíte na druhý až tretí pracovný deň od podpísania Zmluvy o pôžičke.

Poskytnete mi údaje k vyplateniu pôžičky?

Platobné údaje potrebné k uhradeniu pôžičky vám odošleme SMS správou, e-mailom a prostredníctvom pošty. Informácie k úhrade máte aj detailne zobrazené vo vašom Užívateľskom profile klienta.

Akým spôsobom môžem pôžičku zaplatiť?

Pôžičku môžete uhradiť priamo na jeden z našich účtov, a to prevodom z vášho bankového účtu, online platbou, vkladom na niektorý z našich účtov v banke, alebo poštovým poukazom. K dispozícii máte možnosť zrealizovať online platby priamo cez váš Užívateľsky profil klienta.

Môžem pôžičku uhradiť predčasne?

Pôžičku môžete uhradiť kedykoľvek, najneskôr však v deň dátumu splatnosti pôžičky. Predčasné splatenie pôžičky je bez poplatku.

Čo ak nebude pôžička uhradená včas?

Ak nestíhate pôžičku uhradiť včas, máte možnosť využiť predĺženie splatnosti za poplatok a získať viacej času na úhradu vášho záväzku. Pri dlhšom omeškaní nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 02/800 60 400.

Ako si predĺžim dátum splatnosti pôžičky?

Splatnosť pôžičky si môžete predĺžiť o 15, 20, 25 alebo 30 dní po prihlásení sa do vášho Užívateľského profilu klienta alebo zaslaním SMS na telefónne číslo 0902 022 052 v tvare: DOBA PREDĹŽENIA (medzera) RODNÉ ČÍSLO.

Otázky týkajúce sa Užívateľského profilu klienta

Ako získam prístup do Užívateľského profilu klienta?

Po správnom zaregistrovaní sa na Internetovom portáli www.portsystem.sk bude na vaše telefónne číslo odoslaná SMS s prihlasovacími údajmi do Užívateľského profilu klienta.

Zabudol som prihlasovacie údaje. Ako požiadať o nové?

V uvedenom prípade kontaktujte našu zákaznícku infolinku na telefónnom čísle 02/800 60 400 alebo si vygenerujte nové prihlasovacie údaje v časti zabudnuté heslo.

Čo mám robiť v prípade zneužitia prihlasovacích údajov?

Bezprostredne po zistení zneužitia vašich prihlasovacích údajov, kontaktujte naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 02/800 60 400, aby sme zabezpečili nápravu.

Žiadosť o pôžičku

Chcem si požičať:

Počet dní:

Chcem si požičať:
Počet dní:
Úrok:
Aukčný poplatok:
Na účet dostanete:
Spolu vrátiť: